2040101204 |
Directors/es de les Escoles Públiques |
2018-2019 |
Seminari de coordinació. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
18/10/2018 - 23/5/2019 (20 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
CRP Ciutat de Badalona |
|
Av. Maresme, 192-212 (Badalona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Badalona
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aprofundir en la gestió dels centres docents de primària públics
* L’objectiu general és afavorir l’intercanvi d’informació, documentació, experiències i punts de vista.
* Elaboració de plans i memòries
|
| |
Objectius |
- Intercanviar bones pràctiques
- Compartir recursos
|
| |
Continguts |
18 d’octubre 2018: CRP Grup “impulsor” Convivència. Santi, Pili, Iván, Àngels, Amèlia, Pili P.
15 de novembre 2018: Visita Escola Margarida Xirgu.
17 de gener 2019: CRP. Lideratge.
14 de febrer de 2019: Visita Escola Ítaca.
14 de març de 2019: CRP Potser caldran dues sessions “Lideratge”.
25 d’abril de 2019: Visita Escola Planas i Casals.
23 de maig de 2019: Visitar Escola Joan Coret.
|
| |
Formador/a |
Sergi Sabater i Lurdes Fernández
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació al disseny i el desenvolupament de l'activitat. Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
E-mail |
crp-badalona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
18/10/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dijous |
15/11/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dijous |
17/01/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dijous |
14/02/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 5 |
dijous |
14/03/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 6 |
dijous |
25/04/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 7 |
dijous |
23/05/2019 |
1230 |
1400 |
|
| |